Turcija plānus par jaunu Canal Side of Bosphorus
Turcija plāno būvēt kanālu, kas savieno Melno un Marmora jūru kā alternatīvu Bosphorus Strait, kas kļūst pārāk pilns. Ūdensceļiem, lai samazinātu ar Stambulas Eiropas pusē, būtu 40-50 km (25-30 jūdzes) garš, ar platumu aptuveni 150 metru (164 metri) un 25 metru dziļumā, viņš teica. Viens no galvenajiem mērķiem ir samazināt satiksmi caur Bosfora un samazinātu (vides) draudus. 140 miljoni tonnu naftas bija pašreiz, ko transportē caur šauru ūdensceļiem.
Bosphorus, kas šķērso Stambula, Turcija lielākā pilsēta ar aptuveni 13 miljoni cilvēku, ir pasaules ceturtā aktīvākais ūdensceļiem, un kopā ar Dardaneļos šaurumu, kas savieno Melnās jūras līdz Vidusjūrai. Ir grūti orientēties, jo tās līkumains ģeogrāfiju un nodevīgs straumes.
Turcija jau sen brīdina, ka jūras transporta pieaugumu kopā ar aizvien izmēru naftas tankkuģiem, padarīt par katastrofu gaidīšana izdoties, un ir veicinājusi naftas vadu caur tās teritoriju. 1979 un 1994, tankkuģu avārijām Bosphorus, kuras krasti ir dotted ar greznu krastmalā villas, restorānus un vēsturisko vietu, apgalvoja, 41 un 28 dzīvo respectively.There ir sava veida megalomaniacal vēlmi pārveidot Stambulu par lielu kvadrātu kruīzu tūrisms un lielāko finanšu centrs ar visu šo lielo projektu.
Jaunā kanāla atļauties ikdienas gaitā līdz 160 kuģus, tostarp lielāko kuģi, un būtu tilti ļaut automašīnu traffic.Residential un uzņēmējdarbības jomās, komplektā ar lidostu, kas būtu trešo par Stambulas, būtu jāveido, pamatojoties uz bankām ūdensceļiem. Iepriekšējus pētījumus un izstrādā projekta paredzēts veikt divu gadu laikā, sāksies pēc vēlēšanām.
Plāna sludinājumu nāca kā daļu no Ministru prezidenta solījumi pirms parlamenta vēlēšanām 12.jūnijā, kurā viņa puses varētu lūgt trešo taisni termins power.Erdogan saka, ka tas būs viens no lielākajiem projektiem gadsimta un ka būs izcelties Panamu un Suecas kanālu.
Erdogan, kas kalpoja kā mērs Stambulā no 1994 līdz 1998, ir citi vērienīgi plāni pārveidot pilsētas. Aprīļa vidū viņš paziņoja par plāniem būvēt divas jaunas pilsētas abās pilsētas pusēs, bet piedāvājumu, lai izveidotu trešo tiltu pār Bosfora notiks šī gada vasarā.
Turcijas-Japānas konsorcijs pašlaik ēkā dzelzceļa tuneli zem Bosfora, lai atvieglotu ceļu satiksmes sastrēgumu Turcijas lielāko pilsētu.
Avoti:
No comments:
Post a Comment