Monday, May 16, 2011

Türkiye Boğaziçi Yeni Bir Kanal Yan Planları


Türkiye Boğaziçi Yeni Bir Kanal Yan Planları
Türkiye çok dolu oluyor Boğaz, alternatif olarak Karadeniz ve Marmara denizleri birbirine bağlayan bir kanal inşa etmeyi planlıyor. Su yolu, yaklaşık 150 metre (164 metre) ve 25 metre derinliğinde bir genişlik ile 40-50 km (25-30 km) uzunluğunda olacağını, İstanbul'un Avrupa yakasında kesmek için, dedi. ana hedeflerinden biri, Boğaz trafiğini azaltmak ve (çevre) tehlikesini en aza indirmek olduğunu. petrol 140 milyon ton şu anda dar su yolu ile taşınmıştır.

Istanbul, yaklaşık 13 milyon kişi ile Türkiye'nin en büyük kenti bisects Boğaz, dünyanın dördüncü en işlek su yolu, birlikte Çanakkale Boğazı ile ise, Akdeniz, Karadeniz bağlar. Onun dolambaçlı coğrafya ve hain akımları nedeniyle gezinmek için zordur.

Türkiye uzun ve petrol tankerlerinin büyüyen boyutları ile birleştiğinde deniz trafiğinin artması, gerçekleşmesini bekleyen bir felaket için yapmak konusunda uyardı kendi toprakları üzerinden petrol boru hatları teşvik etmiştir. 1979 yılında ve 1994 yılında, kıyılarında lüks yalı villa, restoranlar ve tarihi yerleri ile noktalı olan Boğaziçi, tanker çöker 41 ve 28 can aldı respectively.There kruvaziyer turizminde büyük bir kare içine İstanbul dönüştürmek için megaloman arzusunun bir tür Tüm bu büyük projeler ve büyük bir finans merkezi.

Yeni kanal ve en büyük gemileri dahil olmak üzere 160 gemi, günlük geçiş göze istiyorsunuz araba traffic.Residential ve iş alanları, üzerine inşa olacak İstanbul için üçüncü olacak bir havaalanı, tam izin köprü olurdu su bankalar. iki yıl sürmesi bekleniyor Ön çalışmalar ve çizim kadar proje, seçimlerden sonra başlayacak.

Planın duyuru seçimlerden hangi partisinin power.Erdogan üçüncü bir düz terim bu yüzyılın en büyük projelerinden biri olacağını ve söylüyor arayacağını 12 Haziran tarihinde başbakanın sözü bir parçası olarak geldi Panama ve Süveyş kanalları gölgede bırakmak olacaktır.

1994 ve 1998 yılları arasında İstanbul belediye başkanı olarak görev yaptı Erdoğan, kent dönüşümü diğer iddialı planları var. Nisan ayı ortalarında yılında Boğaziçi bu yaz yapılacak fazla bir ihale üçüncü bir köprü inşa etmek ise, şehrin her iki tarafta da iki yeni kentler inşa etmeyi planladığını duyurdu.

Bir Türk-Japon konsorsiyumu şu anda Türkiye'nin en büyük kentinde sıkışık trafiği rahatlatmak için İstanbul Boğazı altında bir demiryolu tünel inşa ediyor.

Kaynaklar:

No comments:

Post a Comment