Monday, February 6, 2012

Η εξοικονόμηση ενέργειας και η αιολική οδηγείται ρότορα πλοία


Η εξοικονόμηση ενέργειας και η αιολική οδηγείται ρότορα πλοία

Τον Μάρτιο του 1925, Popular Mechanics, χαρακτήρισε μια καινοτομία που ονομάζεται "ρότορα πλοίο», που εφευρέθηκε από τον Γερμανό μηχανικό Anton Flettner. Το πλοίο ήταν χαιρετίστηκε ως «η πρώτη νέα εξέλιξη σε πλοία που πλέουν από τις πρώτες θαλασσοπόροι ανακάλυψαν ότι μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν δύναμη του ανέμου." Buckau, το πρώτο του ρότορα πλοίων, χαρακτήρισε δύο κοίλες πύργους του χάλυβα, 10 πόδια σε διάμετρο και 65 πόδια . ψηλός, τοποθετημένα σε άξονες που τροφοδοτείται από 9-hp μοτέρ. Οι πύργοι αξιοποιηθεί η Magnus επίδραση ανέμου ρεύματα εντυπωσιακό έναν περιστρεφόμενο κύλινδρο ασκήσουν δύναμη περίπου σε ορθή γωνία προς την κατεύθυνση του ανέμου. Μετά από μια αρχική jumpstart από τους κινητήρες, την κίνηση του κυλίνδρου προκάλεσε το πλοίο να προχωρήσει, ο πρωθυπουργός ανέφερε. Οι σχεδιαστές της, υποστήριξε το σκάφος outran άλλα πλοία που πλέουν καθώς και ατμόπλοια εμπορευματικών μεταφορών. Η βασική ιδέα ήταν να χρησιμοποιηθεί το αποτέλεσμα Magnus.

Μετά την ολοκλήρωση των δοκιμών του, το Buckau που ορίζονται στο πρώτο ταξίδι της το Φεβρουάριο του 1925, από Danzig στη Σκωτία σε όλη τη Βόρεια Θάλασσα. Οι ρότορες κατάφερε να αντέξει ακόμη και το stormiest καιρικές συνθήκες, και ο ρότορας πλοίο θα μπορούσε καρφί, δηλαδή πανιά στον άνεμο σε 20-30 βαθμούς, ενώ το πλοίο με το αρχικό εξέδρα πανί του δεν θα μπορούσε να κολλάει σε απόσταση μικρότερη από 45 μοίρες προς τον άνεμο. Περισσότερα από 80 χρόνια μετά τη γέννηση του ρότορα του πλοίου και τον αφανισμό-μηχανές αποδείχθηκε πιο πρακτική κατά τη χρονική στιγμή-μηχανικοί ψάχνουν για τις σύγχρονες μεθόδους αξιοποίησης των ανέμων για να ωθήσει τα φορτηγά πλοία.

Οι περισσότεροι ρότορα πλοία διαθέτουν ένα σύστημα με έναν ηλεκτρικό κινητήρα, που επιτρέπει τη διακοπή ή την αρχική εκκίνηση του δρομέα από το ναυτικό. Αυτό επιτρέπει στο ναύτη για τον έλεγχο RPM και την κατεύθυνση του ρότορα του σπιν. Ωστόσο, Buckau οποία μετονομάστηκε σε Baden Baden πήρε καταστράφηκε σε μια καταιγίδα της Καραϊβικής κατά το έτος 1930. Αργότερα, έχτισε πολύ προχωρημένο Rotor πλοίων το οποίο χρησιμοποιείται ακόμη και σήμερα.

E-Ship 1 από «Enercon», μία από τις κορυφαίες εταιρείες στον κόσμο στον τομέα της αιολικής ενέργειας από τη Γερμανία. E-Ship 1 χρησιμοποιεί αιολική ενέργεια για να μειώσουν το κόστος των καυσίμων και, επίσης, βοηθά στη μείωση των εκπομπών. Σε αντίθεση με Beluga Skysail η οποία χρησιμοποιεί μια τεράστια parasail, E-πλοίων 1 χρησιμοποιεί τέσσερις γίγαντα ύψους 25 μέτρων υψηλή, 4 μέτρα σε διάμετρο, εκ περιτροπής, κάθετη ρότορες ιστιοπλοΐα μέταλλο πρόσθεσαν δύο μπροστινά και δύο πρύμνη για την αξιοποίηση της αιολικής ενέργειας. E-Ship 1 έχει σχεδιαστεί για να μειώσουν το κόστος των καυσίμων κατά 30 τοις εκατό.

Τεχνικά χαρακτηριστικά της E-Ship 1:
Μήκος: 130 μέτρα
Πλάτος: 22,5 μέτρα
Βύθισμα: 6-9 μέτρα
Χωρητικότητα: 10.500 TDW / 9,700 TDW
Ταχύτητα: 17,5 κόμβοι
Ισχύς κινητήρα: 2 x 3.500 kW

Η γάστρα vibratea όταν ο πύργος περιστρέφεται σε πολλές εκατοντάδες στροφές ανά λεπτό, και σύσφιξης σε ένα στήριγμα, θα σταματήσει η δόνηση. Τώρα, με τις τιμές του πετρελαίου μέχρι το πλοίο Effect Magnus είναι πίσω. Το σχέδιό του έχει εργαστεί για πλοία όλων των κατηγοριών, και τα όργανα δοκιμές έχουν αποδείξει την αποτελεσματικότητα της συσκευής. Η ημέρα του ρότορα με τη βοήθεια windship μπορεί επιτέλους να είναι στο χέρι.

Στη συνέχεια ήρθε Εισάγετε Bergeson, ναυπηγού με πτυχίο από το MIT, που είχε περάσει τη ζωή του στη ναυπηγική βιομηχανία, την επίβλεψη της παραγωγής των πυρηνικών υποβρυχίων για την General Dynamics και λειτουργεί ως γενικός διευθυντής των δύο μεγάλων ναυπηγείων. Το 1979 ίδρυσε Ship Wind για την προώθηση της ιδέας και, ως πρώτο μεγάλο έργο του, ανέλαβε μια μελέτη της ισχύος από πανί για την κυβέρνηση των ΗΠΑ στη θάλασσα.

Bergeson παρατήρησε ότι παρά το γεγονός ότι ρότορα πλοίο Flettner της εργασίας και τουλάχιστον ένα άλλο ρότορα πλοίο πήγε στην εμπορική υπηρεσία, η ιδέα σταδιακά έχασαν τη ζωή τους. «Η ναυτιλιακή βιομηχανία δεν ενδιαφέρονται για την εξοικονόμηση ενέργειας», δήλωσε ο Bergeson. "Λάδι ήταν μια δεκάρα το βαρέλι και είχε αντικατάσταση του άνθρακα. Και για εκείνη την εποχή Flettner στράφηκε προς το σχεδιασμό αεροπλάνα.

Bergeson θέσει τη θεωρία του σε δοκιμασία το 1981. Αυτός σχεδίασε ένα 3.000 τετραγωνικών ποδιών πανί για το 3100-ton πλοίο νεκρό βάρος Mini Lace, ένα φορτηγό πλοίο που λειτουργούν στην Καραϊβική από τη Νέα Ορλεάνη. Οι υπολογισμοί του έδειξαν ότι η εξοικονόμηση καυσίμων θα μπορούσε κατά μέσο όρο περίπου 20 τοις εκατό. Μετά από 18 μήνες λειτουργίας, ο ιδιοκτήτης του πλοίου δημοσίευσε τα πραγματικά αποτελέσματα. Ταμιευτήριο είχε μια ικανοποιητική 24 τοις εκατό.


Πηγές:


No comments:

Post a Comment