Sunday, July 15, 2012

Як Garrett Camp заснована в історичному спальні StumbleUpon до руки Дав Бред О'Ніл


Як Garrett Camp заснована в історичному спальні StumbleUpon до руки Дав Бред О'Ніл

StumbleUpon є відкриття двигуна (вид інтернет-пошуковик) знаходить і рекомендує, щоб веб-контенту для своїх користувачів. Його можливості дозволяють користувачам знаходити і швидкість веб-сторінок, фотографій і відео, які є персоніфікованими до їх смакам Pi вирішувати за допомогою експертної пошуку та соціальних мереж принципів.

StumbleUpon була заснована в листопаді 2001 року Garrett Camp, Джефф Сміт, Джастін LaFrance і Ерік Бойд під час Garrett в аспірантуру в Калгарі, Канада.

Табір співзасновником в 2001 році, при цьому StumbleUpon аспірантуру в історичному рідній Канаді. З тих пір пройшли через company've ІПСШ частку злети і падіння - і в таборі були там, через все це.

По суті БУВ StumbleUpon закінчилися спальні ІПСШ співзасновників "до кінця 2005 року, коли придбав 1,5 млн. доларів на фінансування насіння і погойдуватися в Сан-Франциско.

В той момент для нього в компанії, я відчував себе дійсно зняті було: "Коли ми пройшли половину мільйонної позначки (зареєстрованих користувачів), здавалося більш реальним.

Популярність програми Залучені Силіконовій долині інвестора Бред О'Ніл звернути увагу на компанію і допомогти з переїздом в Сан-Франциско, а також залучення в наступні збору коштів на загальну суму $ 1,2 млн. інших ангелів-інвесторів Рам Шрірам тому числі (Google) Мітч Капор (Mozilla Foundation), First Round Capital і Рон Конвей.

Незабаром після цього в 2007 році, продана StumbleUpon БУВ eBay за $ 75 мільйонів. Але, як і багато великі M & угод, інтеграція в кінцевому результаті не вийшло, а в 2009 році одним з історичних табори і оригінальні співзасновниками Джефф Сміт купив StumbleUpon тому разом з групою інвесторів.

Табір у відданості StumbleUpon, через товсті і тонкі в галузі, унікальний Здається Якщо мітка "серійний підприємець" часто носили як знак відмінності.

Технологія на першому місці - більше двох третин з 80 чоловік персоналу StumbleUpon є технічним, сказав табір, який сам вчився на інженера-програміста. "Там так багато технологій під капотом. Ми витратили так багато часу, щоб зробити цю систему, і тепер це досить складні і просунуті ".

"Ідея надання рекомендацій, не знаючи точно, що ви хочете може бути корисно в багатьох місцях", сказав я. "Ми побудували це серверна частина, і тепер ми можемо зосередитися на одній або двох платформ одночасно. Але єдине обмеження [зростання] число інженерів, у нас є. "

Використання спільної фільтрації StumbleUpon являє собою автоматизований процес, який Поєднання машинного навчання з людським думки співробітників перевагу, для створення віртуальних спільнот однодумців веб-серферів. Рейтинг веб-сайтів для поновлення особистого профілю (блог в стилі записи рейтингу сайтів) і створювати однорангові мережі веб-серферів пов'язані загальними інтересами.

Користувачі на сайті швидкість, надавши йому пальці, великі пальці вниз на StumbleUpon вибір панелі інструментів, а можете залишити коментар додаткових OPTIONALLY на розгляд сторінок сайту, який також з'являється в блозі користувача.

Надання пальці сайту на сайт в результатах, які розміщені під користувача "вибране". Крім того, користувачі натикаються є можливість їх особисті інтереси, як "Історія" або "Ігри".

У квітні 2007 року StumbleThru служби StumbleUpon Запущений, дозволяючи користувачам на панелі інструментів, щоб натрапити в таких сайтах, як YouTube, цибуля, громадського мовлення і Вікіпедії.

Станом на 13 червня 2010 року, використання StumbleThru сайти включають BBC.com, Blogger, Break.com, CNN.com, CollegeHumor, Flickr.com, FunnyorDie.com, Howstuffworks.com, HuffingtonPost.com, Metacafe.com, Pbs.org , PhysOrg, Rolling Stone, Scientific American, The Onion, Wikipedia, Wired.com, Wordpress, і

Знання користувач використання Stumbleupon для доставки цільових переваг реклами.

Наприклад, ті, підписався на фотографії Іноді побачите оголошення, пов'язані з фотографією. Такий зміст перевірені на людях ", якості та актуальності" до поставки ІПСШ.

У серпні 2011 року, StumbleUpon спотикатися досяг 25 мільярда, точка, в якій вони були додавши натикається більше 1 млрд. на місяць. У жовтні 2011 року, який оголошений StumbleUpon перейшли 20000000 зареєстрованих користувачів сервісу.

Джерела:


No comments:

Post a Comment