Tuesday, March 6, 2012

China heeft besteld een verbod op tv-reclame TIJDENS HAAR drama's als onderdeel van de hervorming van de culturele activiteiten.


China heeft besteld een verbod op tv-reclame TIJDENS HAAR drama's als onderdeel van de hervorming van de culturele activiteiten.

Advertenties zijn niet toegestaan ​​in het midden van programma's voor de duur van 45 minuten van 1 januari volgend jaar.

De autoriteiten zei dat de ik dit was in lijn met de "geest" van een recente Communistische Partij vergadering. De State Administration van Radio, Film en Televisie op maandag nieuwe regels die Uitgegeven onderbreken commercials uit tv-drama's, waardoor ze alleen lucht back-to-back tussen programma's.

Binnenlandse bedrijven zijn de grootste besteders op Chinese tv-advertenties, maar sommige buitenlandse merken als Nike, Toyota, Coca-Cola, Procter & Gamble en Sony zijn ook aanwezig. De heer Zhao zei dat de nieuwe regeling zou op korte termijn chaos te creëren als tv-netwerken opnieuw te onderhandelen reclamespots geveild Dat waren nog in deze maand.

Eerder deze maand, zowel buitenlandse als binnenlandse bedrijven een record 14,26 miljard yuan betaald, of ongeveer 2,25 miljard dollar, voor de rechten om volgend jaar te adverteren op 's lands grootste netwerk, China Central Television.Volkswagen AG, bijvoorbeeld, in pand gegeven 45,6 miljoen dollar in de veiling , volgens de Chinese reclamebureau Charm Communications.

China is niet de enige in de uitoefening Tegen STI advertenties. In 2008 heeft de Franse president Nicolas Sarkozy Theproposed een soortgelijk initiatief om advertenties te verbieden op openbare netwerk France Television, Naar het voorbeeld van Groot-Brittannië British Broadcasting Corp Maar in 2010, de heer Sarkozy, Facing weerstand van bedrijven, de inspanning gedaald. Zuid-Koreaanse drama's op de zenders lopen zonder onderbreking.

Drama's behoren tot de meest populaire shows op de Chinese televisie, en tijdens het luchten prime time, een van de hoogste aantrekken reclame-inkomsten. De autoriteiten zei dat de ik dit was in lijn met de "geest" van een recente Communistische Partij vergadering.

De State Administration van Radio, Film en Televisie, een arm van de propaganda-afdeling, heeft in de afgelopen twee jaar opgevoerd soa-inmenging in de tv-netwerken 'Operations. In 2010, het snijden van de hoeveelheid commercials stations uitgezonden in prime time Zou met een kwart. Dit jaar is het geduwd om entertainment programmering netwerken omlaag te brengen ten behoeve van het moreel hoogstaande shows.

Eerder dit jaar, de toezichthouder Gedwongen Hunan TV, commercieel meest succesvolle provinciale China omroep, om "Supergirl", 's lands eerste en meest succesvolle talentenjacht, uit de lucht. Ambtenaren vertelden de entertainment-omroep die een achterbank moet nemen om "waarden, verantwoordelijkheid en kwaliteit".

TV-zenders zijn duidelijk over wat dit voor hen betekent laatste zet al - Ze zeggen dat het zal resulteren in een verlies aan inkomsten. "Het wordt gezegd dat de tv-netwerken nu overweegt om de lengte van een aflevering verkorten van de oorspronkelijke 60 minuten tot 30 minuten, en dan commercials kunnen worden uitgezonden Tussen deze!" Schreef Yantao Bi, directeur van de reclame-faculteit van de Universiteit Hainan, op historische microblog.

De verhuizing is niet vreemd of verkeerd lijken te partijleden, die weten dat de Communistische Partij heeft altijd controle over de culturele activiteiten behouden. In een recente debaucle, echter, het ministerie van Cultuur moest de eerste jaarlijkse Chinese Peace Prize, China's antwoord op de Nobelprijs voor de Vrede vorig jaar die werd gegeven aan een Chinese dissident en gevangene beschouwd als een gevaarlijk door de overheid te annuleren.

Kunstenaars die het ministerie van Cultuur de leiding van de prijs Vladimir Poetin, waarna het ministerie het afsluiten van de procedure heeft gekozen.

Bronnen:


No comments:

Post a Comment