Tuesday, March 13, 2012

De ce avem nevoie de camerele de comerţ


 
De ce avem nevoie de camerele de comerţ

Cea mai veche camera cunoscut existente în lumea vorbitoare de limba engleza cu înregistrările continuă este Camera de Comerţ din Glasgow, care a fost fondată în 1783. În timp ce prima camera de comerţ a fost fondată în 1599 la Marsilia, Franţa. Cea mai mare cameră de comerţ în Regatul Unit este mai mare Camera de Comerţ Manchester cu mai mult de 5.000 de membri.

În Statele Unite, a camerelor de comerţ există împreună şi alături de Biroul Better Business (BBB). Camerele de comerţ reprezintă interesele întreprinderilor,

în timp ce BBB reprezinta interesele publicului larg.

În timp ce BBB are autoritatea de a angaja membrii săi în cadrul unei operaţiuni de doctrină oficială (şi, astfel, posibilitatea să le eliminaţi dacă apar plângeri cu privire la serviciile lor), membru al camerei locale este strict voluntară.

În plus faţă de camerele de comerţ, există alte Camerelor de Comerţ pe scară mai largă, cum ar fi Eurochambres de Comerţ, şi Camerelor de Comerţ Internaţională (ICC)

Activităţile de bază ale unei camere de comerţ bilaterale includ:

Furnizarea de contacte de afaceri utile.

Prestarea de servicii de afaceri, inclusiv de traducere, interpretare şi cercetare de piaţă.

Evenimente si oportunitati de networking.

Furnizarea de cursuri de afaceri şi seminarii.

Transporta monitorizarea noilor propuneri legislative, care ar putea afecta interesele de membru

O Camera de Comerţ, de asemenea, funcţionează ca un lider de proiecte civice în cadrul comunităţii. O Camera de Comert locala prevede sponsorizare a programelor de îmbunătăţire locale, ca un mijloc de îmbunătăţire a recurs oraşului. Autorităţile locale se dovedesc adesea la Camera de Comerţ prima Atunci când solicită avizul a comunităţii de afaceri. Calitatea de membru intr-o Camera de Comerţ este în general privit ca o aprobare puternic de lideri de afaceri locale.

Referinte:



No comments:

Post a Comment