Saturday, May 5, 2012

Китай е наредил забраната за телевизионни реклами по време на драми като част от реформа на културните дейности.


Китай е наредил забраната за телевизионни реклами по време на драми като част от реформа на културните дейности.

Обяви няма да бъдат допуснати в средата на програми с продължителност 45 минути, от 1 януари следващата година.

Властите заявиха, Аз това е в съответствие с "духа" на скорошно комунистическа партия среща. Държавната администрация за радио, филми и телевизия в понеделник нови правила за ограничаване издадени прекъсване на рекламите от телевизионни драми, което им позволява да излъчи само за обратно между програмите.

Местните компании са най-големите разпоредители по отношение на китайските телевизионни реклами, но някои чуждестранни марки като Nike, Toyota, Coca-Cola, Procter & Gamble и Sony са също присъства. Г-н Джао каза, новите регламенти ще създаде хаос на краткосрочен план, тъй като телевизионните мрежи предоговаряне на рекламни слотове на търг, които са били през този месец.

-Рано този месец, двете чуждестранни и местни компании, плаща един рекорд 14,26 милиарда юана, или За $ 2,25 милиарда, на права да рекламират през следващата година на най-голямата мрежа на страната, Китай Централна Television.Volkswagen AG, например, обеща $ 45,6 милиона в търга според китайската съобщения рекламна агенция чар.

Китай не е сам в преследване срещу STI реклами. През 2008 г. френският президент Никола Саркози Theproposed подобна инициатива за забрана на реклами на обществена телевизионна мрежа, Франция, следвайки модела на британската British Broadcasting Corp. Но през 2010 г., г-н Саркози, с лице на съпротива от бизнеса, се отказа от усилията. Южна Корея драми на станции тече непрекъснат.

Драми са сред най-популярните предавания по китайска телевизия, а по време на излъчване на най-гледаното време, някои от най-високите привлича рекламни приходи. Властите заявиха, Аз това е в съответствие с "духа" на скорошно комунистическа партия среща.

Държавната администрация за радио, филми и телевизия, клон на отдела за пропаганда, през последните две години увеличи STI намеса в операциите на телевизионните мрежи. През 2010 г., тя се срязва на реклами станции излъчват в най-гледаното време, може с една четвърт. Тази година, тя е принудена да намали мрежи, програмиране забавление в полза на морално назидателните показва.

В началото на тази година, регулаторът принуди Хунан телевизия, най-комерсиален успех на Китай провинциален телевизионен оператор, за да се вземе "Supergirl", първата и най-успешното шоу на таланта на нацията, на разстояние от въздуха. Пред телевизионния оператор развлечения, които трябва да вземе задната седалка, за да "ценности, отговорност и качество".

Телевизионни станции са наясно какво означава това за тях последният ход обаче - Те казват, че това ще доведе до загуба на приходи. "Това е каза, че телевизионните мрежи са сега обмисля да съкрати продължителността на един епизод от оригиналните 60 минути до 30 минути, а след това реклами могат да се излъчват между тези!", Пише Yantao BI, директор на рекламната факултет в Хайнан университет, исторически микроблогът.

Този ход не изглежда странно или погрешно да се партийни членове, които знаят, че комунистическата партия винаги е поддържала контрол върху културни дейности. В скорошно debaucle, обаче, Министерството на културата трябваше да отмени първия годишен китайски награда за мир, отговорът на Китай с Нобелова награда за мир миналата година, който бе даден на китайския дисидент и затворник, смята за опасно от правителството.

Артисти, които Министерството на културата, поставени отговаря на наградата избра Владимир Путин, след което министерството затвори производството.

Източници:


No comments:

Post a Comment