Thursday, June 21, 2012

Araç pilleri bir atılım 300 km elektrikli otomobil geleceği açar


Araç pilleri bir atılım 300 km elektrikli otomobil geleceği açar

Envia Sistemleri o kilogram başına 400 Watt-saatlik bir dünya rekoru enerji yoğunluğu ile şarj edilebilir lityum-iyon pilleri üretmek mümkün olduğunu açıkladı. Li-ion telefonlardan elektrikli arabalar için her şeyi gitmek şarj edilebilir piller standart türüdür.

Envia yeni manganez tabanlı katot tasarım lityum hücreler bugünün ticari lityum-iyon pil paketleri neredeyse üç kat şarj başına enerji miktarı saklamanızı sağlar diyor. Envia lithium-ion piller bir Silisyum karbür (Si-C) nanokompozit anot, Yüksek Kapasiteli Manganez Zengin (HCMR) nanocoated katot kullanın

Envia göre, en iyi, piyasada bulunan Li-ion pil yaklaşık 245 Wh / kg enerji yoğunluğuna sahiptir, bu nedenle bu yeni teknoloji hemen hemen bu iki katına çıkar. Bu iyi. Dahası, çoğu Li-ion pilleri 100-150 Wh / kg seviyelerinde çalışmaktadır. Nissan yaprak içinde pil, örneğin yaklaşık 120 Wh / kg (24 KWh/200kg) bir enerji yoğunluğuna sahiptir. Bu yoğunluğun üç katına, ilke olarak, Yaprak üçlü aralığı, tipik bir benzinli araç için bir dizi yakın, yaklaşık 300 mil yaklaşık 100 kilometre onu alarak olur.

Envia yarısında elektrikli araç pillerin fiyatı kesebileceğini lityum-iyon pili teknolojileri bir atılım sağladı Enerji ve General Motors'un ABD arasında ortak bir yatırımdır.

Envia General Motors 'girişim yatırım kolu, GM den 7.000.000 $ ile Silahlı edilir Ventures ve aynı 2011 öz sermaye yatırımı turunda diğer ilgili firmalardan daha 10.000.000 $ ile birlikte Enerji Bakanlığı'nın gelişmiş enerji araştırma programı, ARPA-E, gelen 4.000.000 $.

Kaliforniya merkezli Envia Sistemleri bu piyasadaki diğer teknolojilere göre çok daha büyük enerji yoğunluğuna sahip hücreler ile bir pil yarattıklarını duyurdu. Sadece ama daha iyisi, Envia yeni pil teknolojisi kilovat saat başına yaklaşık 125 maliyetlendirme, şimdiki nesil elektrikli araba aküsü daha yüzde 50 daha ucuz olduğunu iddia olduğunu.

"Enerji yoğunluğu yüzde beş yılda, devlet-sanat enerji yoğunluğu iki katına ve yarı yarıya maliyet düşürücü fazla bizim başarı artar eğilimi olan bir sektör bir 300-mil kitle pazarına uygun fiyatta Envia misyonu gerçekleştirme yolunda dev bir adım elerctric araç, "Envia Sistemleri Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO'su Atul Kapadia dedi.

Pil teknolojisi hala bir üretim elektrikli otomobil içinde uygulanması birkaç yıl olabilir olsa bile, un-fark gitmediği bir atılım var.

Ancak, çok sayıda EV ve PHEV filoları için lityum pillerin kullanımı lityum kaynağı ve bol miktarda lityum gelecekteki durumu hakkında endişelerini artırdı. Hatta bilinen küresel rezervleri ile karşılaştırıldığında, EVs gelen talep çok azdır. Uç bir örnek olarak, 2040 yılına kadar, dünyanın 2 milyar araçların tüm FEVs olan, varsa, kullanılan toplam lityum dünyanın bilinen az% 25 eşittir ~ 3 x 2 milyar kg veya 6 milyon ton olacak rezervleri. Bu nedenle, uzun vadeli tedarik sıkıntısı için herhangi bir durum olacaksa görünmüyor.

Kaynaklar:


No comments:

Post a Comment