Wednesday, June 20, 2012

PND Top PND op basis van routekaarten oriëntatie systeem te herzien


PND Top PND op basis van routekaarten oriëntatie systeem te herzien

De bewegingen zullen worden besproken op een maart Whitehall top geroepen door Norman Baker, van de lokale minister van Vervoer.

Ze zijn bedoeld om dorpen worden verwoest door coaches en buitenlandse vrachtwagens die vast kwam te zitten nadat ze geleid naar beneden ongeschikte smalle straatjes te stoppen,

"Het is van vitaal belang wegbeheerders, in kaart brengen van bedrijven en navigatiesystemen fabrikanten nauwer samen te werken om bestuurders te voorzien van accurate, up-to-date informatie over het verkeer beperkingen, zoals het smalle wegen en lage bruggen.

"We willen in staat zijn om snel bij te werken PND-modellen als ze verkeerd zijn," voegde hij eraan toe.

PND-systemen zijn gemeengoed en in veel gevallen zijn ingebouwd in auto's bij de vervaardiging.

De regering hoopt een deel van het probleem aan te pakken door het geven gemeenten de mogelijkheid om hun eigen lokale wegen te classificeren, in plaats van het verlaten van de beslissing om het ministerie van Verkeer in Londen.

Bijvoorbeeld In februari 2009 is een vrachtwagencombinatie zat vast voor vijf dagen in het kleine dorpje Cotswold van Syde nadat bekend werd ingeklemd in een greppel op een haarspeldbocht.

Een maand eerder een paar wakker met een enorme vrachtwagen geklemd tegen de muur van hun huis op Litton Cheney, Dorset te vinden, na de Hongaarse chauffeur had zich laten leiden door hun dorp door zijn PND-systeem.

"De kosten van het downloaden van update na update betekent dat de meeste bestuurders niet zal zijn op snelheid op routes die wegbeheerders willen dat ze gebruiken", zegt Edmund King, de AA-president.

Neil Greig, hoofd van het onderzoek aan het Institute of Advanced Automobilisten ook klonk een nota van voorzichtigheid.

"Terwijl we de 'Satnav top', hoge kwaliteit en consistente bewegwijzering zal altijd de beste manier om ervoor te zorgen dat bestuurders de informatie die zij nodig hebben waar en wanneer ze het meest nodig hebben. Te krijgen welkom zijn", zei hij.

"Lokale overheden en overheid moet voldoende financiële middelen zorgen voor de traditionele bewegwijzering blijft een topprioriteit, ook in het digitale tijdperk.

"Drivers zelf moeten enige verantwoordelijkheid te nemen, met recente cijfers waaruit blijkt dat tweederde van de bestuurders in de war raken door de fundamentele verkeersborden."

Bronnen:


No comments:

Post a Comment